Telefonní číslo

+420 222 160 780

E-mail

objednavky@naturdrop.cz

Zákaznícka linka

8:00 - 15:00

Často kladené dotazy

Jak mohu zadat objednávku?

Máte několik možností. Váš produkt můžete objednat online přímo na našich webových stránkách, telefonicky nebo e-mailem. Naše zákaznická podpora vám s objednávkou ráda pomůže.

 

Jaké způsoby platby akceptujete?

Přijímáme různé způsoby platby, včetně dobírky, kreditních karet (Visa, MasterCard), bankovního převodu, PayPal a dalších bezpečných platebních možností.

 

Nabízíte mezinárodní dopravu?

Ano, nabízíme mezinárodní dopravu do mnoha zemí. Ceny dopravy a dodací lhůty se liší v závislosti na místě určení.

 

Jak dlouho bude trvat, než obdržím svou objednávku?

Dodací lhůty se liší v závislosti na vaší poloze a zvoleném způsobu doručení. Objednávky jsou obvykle zpracovány do 1–3 pracovních dnů. Doručení trvá 7–14 pracovních dnů (obvykle do 10 dnů). Upozorňujeme, že i malá objednávka může vyžadovat takto dlouhé zpracování v závislosti na dostupnosti zásob. Více podrobností najdete v našich Obchodních podmínkách.

Nabízíme řešení, která mohou zajistit maximální funkčnost a spokojenost. K dokonalému výsledku je však potřebná vaše trpělivost, za kterou vám už teď děkujeme.

 

Jaké jsou vaše zásady pro vrácení zboží?

Nabízíme bezproblémové vrácení zboží. Pokud nejste zcela spokojeni s nákupem, můžete ho vrátit do 14 dnů a získat plnou náhradu nebo výměnu. Více informací najdete na naší stránce Reklamace a vrácení zboží.

 

Jak mohu sledovat svou objednávku?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem sledovací číslo. Toto sledovací číslo můžete použít k monitorování stavu vaší zásilky.