Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží do 14 dnů
Pokud chcete vrátit zboží, můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Postupujte podle těchto kroků:
1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží – Tento formulář si můžete stáhnout z našich webových stránek.
2. Zabalte zboží bezpečně – Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené, včetně příslušenství a dokumentace. Doporučujeme použít původní obal, aby nedošlo k poškození.
3. Přiložte k balíku vyplněný formulář.
4. Odešlete balík na naši adresu – Balík můžete zaslat poštou nebo kurýrem. Balík neposílejte na dobírku. Náklady na vrácení hradí zákazník.
5. Po doručení a kontrole zboží vám vrátíme peníze na účet nejpozději do 14 dnů.
Postup při reklamaci
Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, kterou chcete reklamovat, postupujte následovně:
1. Vyplňte reklamační formulář, který si můžete stáhnout na našich webových stránkách.
2. Popište vadu co nejpřesněji – Uveďte, jak a kdy se problém projevil, případně přiložte fotografii poškození (pokud je to možné).
3. Zabalte zboží spolu s formulářem a pošlete jej na naši adresu poštou nebo kurýrem. Balík neposílejte na dobírku. Náklady na přepravu při reklamaci hradí zákazník.
4. Po obdržení a přezkoumání závady vás budeme informovat o dalším postupu. Reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace (obvykle do 14 dnů).
Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.