Telefonní číslo

+420 222 160 780

E-mail

objednavky@naturdrop.cz

Zákaznícka linka

8:00 - 15:00

Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží do 14 dnů

Pokud chcete vrátit zboží, můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Postupujte podle těchto kroků:

1.      Vyplňte formulář pro vrácení zboží – Tento formulář si můžete stáhnout z našich webových stránek.

2.      Zabalte zboží bezpečně – Zboží musí být v původním stavu, nepoškozené, včetně příslušenství a dokumentace. Doporučujeme použít původní obal, aby nedošlo k poškození.

3.      Přiložte k balíku vyplněný formulář.

4.      Odešlete balík na naši adresu – Balík můžete zaslat poštou nebo kurýrem. Balík neposílejte na dobírku. Náklady na vrácení hradí zákazník.

5.      Po doručení a kontrole zboží vám vrátíme peníze na účet nejpozději do 14 dnů.

 

Postup při reklamaci

Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, kterou chcete reklamovat, postupujte následovně:

1.      Vyplňte reklamační formulář, který si můžete stáhnout na našich webových stránkách.

2.      Popište vadu co nejpřesněji – Uveďte, jak a kdy se problém projevil, případně přiložte fotografii poškození (pokud je to možné).

3.      Zabalte zboží spolu s formulářem a pošlete jej na naši adresu poštou nebo kurýrem. Balík neposílejte na dobírku. Náklady na přepravu při reklamaci hradí zákazník.

4.      Po obdržení a přezkoumání závady vás budeme informovat o dalším postupu. Reklamaci se snažíme vyřídit co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace (obvykle do 14 dnů).

 

Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám pomůžeme.